Follow Dashboard
music here

Come back post..
Sabtu, Jun 22, 2013 | 0 comments

Assalammualaikum..
Lama sangat tak menulis di belog tercinta ni.. #ayatpujuk
Dah nak hilang skill menulis ni nampaknya.. sedih jiwa sebab dah lama tak meroyan kat belog yang comel lote ni. Rindu oiii kat korang semua.. #bajetramaibaca

Sebenarnya bukan aku tak mahu nak update apa-apa tapi keadaan yang tidak mengizinkan aku untuk berbuat demikian. Maaf sekali lagi.
Nampak tak yang aku bukan blogger tegar. Maaflah. Sebab aku sibuk dengan kelas masa fasa kelas dan kalau practical memang masa lapang tu aku akan manfaatkan dengam tidur dan study..err..  jadi kalau ada pon aku sempat usha facebook,twitter dan instagram. Mestilah kena update sikit. Kang stalker aku meroyan pulak.. hakktuii.., jadahnya ada stalker. Hahaha..aku stalk orang adalah.

Sekarang ni aku tengah cuti semester.. sem depan aku sem 4 dah.. hooyeah.. alhamdulilah. Rezeki aku naik semester. Allah perkenan doa aku.,doa mak bapak aku. Alhamdulilah.
Tapi 27hb ni aku dah kena balik sebab junior baru masuk. Jadi aku kena lah incharge depa. Err.. tak suka sebenarnya. Sudahlah kena balik awal,kena settel pasal depa pulak. Gampang sangat ni.. err..

Sudahlah. Lain hari aku update lagi. Mahu tidur kerana letih sangat badan ni.

Sekian...



Old things | New things