Follow Dashboard
music here

picisan ini
Rabu, November 14, 2012 | 0 comments
 
kali ni aku menulis kerana aku merasakan bahawa hati aku tersentuh dengan ayat yang di lontarkan oleh manusia di sekeliling aku. 
ok.. belog aku nie bukan lah belog yang terkenal macam belog-belog lain. tapi berpuas hati kerana belog aku adalah tulisan aku,idea aku dan semuanya bermula daripada aku.  tak perlu rasanya kau memerli belog picisan aku dengan mengatakan demikian yang buat hati aku tercarit. aku abaikan itu dan aku teruskan menulis hingga aku rasa patut berhenti.

aku tak tju pada sesiapa tapi andai kau terasa dengan apa yang aku katakan itu bermakna kau pernah mengatakan yang sedemikian rupa pada belog aku. jadi aku mohon maaf dulu. andai kau tak suka kau boleh tinggalkan belog aku dan jangan memaki belog picisan aku. itu aku mohon.




Old things | New things