Follow Dashboard
music here

celaru
Rabu, November 21, 2012 | 1 comments
alhamdulilah. hari yang lain untuk diri aku pada hari ini.. Allah masih beri aku peluang untuk bernafas dan melalui hidup di muka bumi Allah ini.. 
sejak dua menjak ni kata-kata yang aku keluarkan sangat sarkastik. hingga buat orang lain menyampah.. #eh 
serius aku cerita aku tak tahu nak menulis apa sekarang nie kerana pada waktu ini kadar otak aku untuk bergerak aktif adalah berkurang.. mungkin disebabkan aku dah set otak aku untuk bangun lewat tetapi bangun awal kerana perlu hantar assingment pada CI.

sebenarnya aku nak cakap aku tak sabar nak balik walaupun keputusan peperiksaan belum keluar lagi. sebenarnya jiwa aku tak tenteram sebab keputusan yang bakal keluar itu buat jiwa aku goyah dan tak tenang.. tidur pun tak lena.. sampai terbawa dalam mimpi. teruk kan? apalah yang bakal keluar.. harap semuanya lulus dengan cemerlang dan aku lulus dan balik johor dengan aman. doakan aku ya.. oh ya.. aku nak sambung tidur semula sebab hari ini aku kerja petang.

please take care yourself dear.. 


xoxoxoxo


Old things | New things