Follow Dashboard
music here

yeah!!!
Ahad, Ogos 05, 2012 | 0 comments

hai semua..lama tak update blog nie..sangat lama ok..dah berhabuk..mesti ramai dah tak baca belog aku nie kan.. since aku dah lama tak bukak belog untuk di update sebab dah tak sempat dan tak ada mood..baru nak datang mood nie.. 
i`m already in mood raya... hahah..
oh lupa pulak nak ucap SELAMAT BERPUASA!!!
rindu kat korang semua...


by the way,korang semua sihat??
maznie sini sihat alhamdulilah kat pulau nie.. 
eh,maznie dah masuk sem 2 tau..
the killer  semester tau..  kena strugle lebih ok... 
hidup kat sini kena berjimat cermat ok... =.=" 
tapi tak pernah kot aku berjimat..sebab selalu shopping je... hahahah teruk kan..
eh,since semester 2 aku jarang keluar dah.. sebab tak ada siapa nak bawak aku berjalan2..
=.="
eh,ni je sempat aku hupdate..nti aku update lagi k..
sebab bosan sangat...


Old things | New things