Follow Dashboard
music here

jiwa pergi
Ahad, Mei 13, 2012 | 5 comments

DEAR BLOG,
maafkan maznie sebab dah lama tak menaip.. bukan sengaja tapi tak berkesempatan..
jujur macam-macam maznie lalui sepanjang maznie tak menulis entry..
sedih,gembira semua maznie lalui di sini hingga kadang-kadang maznie rasa maznie adalah orang yang paling lemah kat sini.. maznie tak kuat bila berjauhan dari family dan bila maznie kehilangan orang yang pernah mencuri hati maznie ni.. 

encek istimewa telah pergi dari jauh dari aku tanpa alasan yang kukuh.. aku sendiri tak ketahui.. jujur waktu tu aku tak kuat.. aku ingat lagi.. tarikh ue 2 April 2012.. aku dan dia tiada apa-apa hubungan.. sedih?? tentu saja.. tapi aku bersyukur kerana aku dikelilingi oleh orang yang sayangkan aku dan tak sanggup tengok aku jatuh.. terima kasih pada mereka.. tanpa cinta aku tetap boleh hidup gembira dengan orang yang aku sayang... terima kasih pada mereka yang jadikan aku manusia kuat dari segi mental.. tanpa mereka mungkin aku bukan maznie yang dulu lagi.. hidup aku tetap sama cuma beza DIA tiada dalam diary hidup aku lagi.. aku tak membenci tapi aku terpaksa buang dia jauh dari hidup aku kerana aku tak sanggup sakit lagi.. sakit sangat bila orang yang kita sayang pergi jauh dari kita..

terima kasih pada yang selalu ada dengan aku waktu aku perlukan bahu untuk menangis... terima kasih sangat.. kini aku kuat dan hati aku kering untuk lelaki... 




Old things | New things