Follow Dashboard
music here

hidup baru aku
Sabtu, Februari 04, 2012 | 0 comments

hai korang semua.. lepas sebulan masuk 2012,baru sekarang aku update aku punya blog. teruk. ya aku akui. maafkan aku sebab dah lama tak update belog nie. hidup aku sekarang berbeza dengan yang dulu. sekarang aku jadi pelajar kolej kejururawatan kat pulau pinang. memang sangat-sangat berlawan dengan siapa aku sebelum ini. 
hidup aku kat sini sangat padat dengan kelas. antara lain sebabnya aku tak bawa lappy dan broadband. mak kata tak payah bawa dulu.tunggu bila perlu baru bawak. by the way kat sini macam sekolah asrama penuh. alhamdulilah aku dapat sesuaikan diri aku kat sini walau dengan disiplin yang agak ketat. tapi aku tak kisah sebab sekolah aku dulunya disiplin lagi ketat. dan untuk pengetahuan semua kat sini tak ada lelaki. =.="
kena tengok semua perempuan. eh,,,,,tapi kolej sebelah (kolej pergigian) ada lelaki.. hahhaha..

eh,korang,aku dah kurus kat sini. duduk sini sebulan aku dah turun sekilo. percaya tak?? tolonglah percaya..
aku online pon guna membe aku punya broadband and lappy.. erm.. waiting my lovely lappy come to me.. eh,btww,, siapa yang kat penang..hello aku plis.. aku bosan kat penang nie bila hari cuti.. at least aku ada kawan kat sini.. ok sayang semua..
jangan rindu aku ok.. sebab aku akan rindu korang semua plus++ tau.. ingat tau..
doakan aku kuat kat sini dan semoga aku dapat study dengan baik kat sini..
please pray for me..
^_^
aku sayang korang semua tau..
jaga diri baik2..


Old things | New things