Follow Dashboard
music here

wow!!!!!
Khamis, Disember 15, 2011 | 7 comments
hai semua.. eh,bagi siapa yang baca belog nie kompom tau lah yang aku join segmen pak cik ben kan.. pak cik ben buat segmen tu waktu aku tengah online,so aku pun join lah. mudah je pon segmen. aku join segmen tu sebelum aku pergi pasar malam. eh..pukul 4 masih dikira pasar malam kan?? sebenarnya kat sini panggil pasar lambak..

lepas aku join segmen tu,aku pun pergi pasar lambak,then pergi pagoh sebab nak pergi beli barang untuk betulkan paip yang bocor, lepas tu tengok cerita DHIA,. bila dah habis cerita DHIA baru aku online balik. aku pun gatal-gatal tengok belog aku nie. terkejut bagai nak rak lah kan.. sampai aku kelip mata duapuluhlapan kali. nak tahu apa dia?? kejap ea.


pak cik ben follow aku nokk... ok.fine. aku jakun sikit bila blogger famous de amour follow aku.. (=.=")
see....jangan dok tengok follower aku yang kacak dan cun tu..
by the way,bagi siapa yang follow tu,beribu terima kasih buat kalian semua.. nanti aku g jenguk belog korang semua ok.. |promise nie|



ok. itu saja nak cakap..sekian terima kasih.. ^_^


Old things | New things