Follow Dashboard
music here

hari ini saja
Khamis, Disember 15, 2011 | 0 comments
hai semua.. hujan lagi di sini. menjalani rutin harian yang sama setiap hari. cuma hari ini aku ke klinik. menjadi pemandu kepada mak tok. jadi hari ini bangun awal dan lakukan rutin harian seperti biasa cuma hari ini aku tidak memasak.

tadi masa di klinik,ada seorang jururawat merangkap saudara ku juga cakap yang pesakit cina yang datang ke klinik beritahu bahawa 20hb diramalkan banjir di tempat aku. (T_T) tak sanggup mendengar cerita itu dan berdoa banyak-banyak dalam hati agar ia tidak jadi. berhentilah hujan. tak mahu banjir lagi.

erm...hidup yang amat membosankan. layan game.makan.tidur.baca novel.blogwalking. itu saja. (=.=")
teruk sangat perangai nya. owh ya. 19hb aku ada temujanji dengan doktor. aishh..apalah laporan ujian darah aku tu. harap semua baik-baik saja. aminn...


Old things | New things