Follow Dashboard
music here

di bawah lindungan kaabah
Ahad, Disember 18, 2011 | 2 comments

 
hai semua.. selamat berhujung minggu ya.. 
hari ini cuaca agak tidak mengizinkan aku untuk keluar. dan perut terasa lapar bagai nak gila sebab bila hujan suasana lapar akan meguasai diri dan ia berlaku kepada aku. 
bosan sebenarnya bila tak boleh keluar dan beraktiviti.|aktivitilah sangat|
aktiviti aku layan youtube dan main game farm frenzy.
oh ya. korang pernah dengar pasal filem "dibawah lindungan kaabah"?? pernah baca novel nya??
semalam aku sempat tengok filem tu..tapi tak sampai habis sebab internet bermanja-manja dengan aku. sesungguhnya novel lebih baik dari filem. bagi pandangan aku. sebenarnya dah lama baca novel tu tapi aku tak tahu akan kewujudan filem tu sebab itu filem dari negara seberang. aku google,then jumpa pulak. kebetulan akak angkat aku ada bagi link youtube untuk aku tengok.. 
bagi aku cerita ni memberi manfaat pada aku bagi budak yang tidak punya aktiviti. hehhehe.. jujur cerita ini sangat bagus tapi sayang dia punya promosi tidak meluas atau aku yang ketinggalan itu tidak pasti..
bagi yang belum pernah nonton,aku sarankan tongok lah walau hanya di youtube saja.
nie link nya.



Old things | New things