Follow Dashboard
music here

kepelikan jiwa
Ahad, November 27, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum semua..
hai... selamat berhujung minggu..
cuti aku yang sangat membosankan..  aku la kot orang cakap cuti itu membosankan jiwa raga.. mana tak nya kalau kat sekolah selain aku BELAJAR aku ada kawan-kawan yang menjadi teman gosip,teman menggila dan macam-macam lagilah..
pelik gila jiwa ni.. waktu sekolah ko nak sangat cuti,dah cuti ko nak sekolah pulak.. dasar tak tahu beruntung.. ish2...

ok. disebabkan arini merupakan hari yang agak bosan sebelum tiba masanya untuk aku keluar berjimba-jimba dengan kawan-kawan aku, |ayatponing| aku telah pon mengodeh-godeh muka buka|baca:facebook| tiba-tiba ternampak satu profile yang namanya ***** single... Eueeww.. kenapa perlu letak single?? tapi yang pelik tu aku tengok siap tulis "in a relationship" bagai.. whatdehel?? mencari market bukan sejenis atau apa?? aku ketawa sendiri bila aku tengok. budak lagi kot. baru tingkatan 3.. muka jambu giler.. ish... kawan bukan main ramai.. sampai full.. penuh kepelikan.. macam-macam budak zaman sekarang ni.. |akuremajasebab18tahun|
aku harap dia fikir lah balik nak letak nama tu.. tak pon ko letak nama penuh ko yang tertulis kat ic tu.. kan sedap..

itu saja berita melaporkan pada waktu sekarang..




|p/s: selamat tahun baru maal hijrah semua.. semoga azam baru ini menjadikan diri kita lebih baik dari kelmarin. "aku ada azam baru..." |


Old things | New things