Follow Dashboard
music here

the best thing in my life
Selasa, November 22, 2011 | 1 comments
Assalammualaikum dan salam sejahtera..
hye uols semua... sihat tak?? lama kan aku hilang dari blog nie sampai berhabuk...#ayatbiasakan
by the way,maafkan aku sebab aku sebelum ni aku sibuk dengan kelas dengan rutin harian hidup aku sampai blog pun tak sempat jengah.. maaf sangat-sangat. sebenarnya macam-macam perkara berlaku dalam hidup aku. ada benda yang gembira dan ada yang menyedihkan...
tapi pertama sekali aku nak cerita pasal kegembiraan aku sekarang....
teka apa dia??

cepat lah teka wei...
jap-jap aku bagi tunjuk gambar apa yang buat aku gembira sangat tu.






see??? what i got it just now?? yeah!!! i will become i nurse.. caya tak?? aku yang macam tak caya kan yang aku dapat offer tu.. sumpah mak aku cium aku bila tahu result tu.. mana taknya mak aku yang beria-ia nak nak aku jadi nurse.. macam orang selalu cakap. restu mak bapak itu penting kan.. bila mak bapak restu,Allah pun akan restu.. orang pertama yang wish aku adalah kawan baik aku iaitu ecaq... thanks ecaq.. kau kawan aku sampai mati lah.. jadinya rezeki aku sekarang dekat kolej jururawat bukan di tingkatan 6.. Alhamdulilah..

itu saja aku nak bagitahu..cerita lain nanti aku cerita ok sebab aku nak kena pergi bank ni.. ada hal sikit.. ok daaaaa.....~~~~


Old things | New things