Follow Dashboard
music here

riang ria raya bersama mak jemah 2011
Khamis, September 01, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum semua...
selamat hari raya dan selamat hari kemerdekaan yang ke 54...
hari ni hari raya ke 3. ok fine. ramai dah upload gambar raya mereka dengan baju blink2 semua tu.. aku? camera cabuk pon tak ada..hanya berharap pada telefon aku saja..hohoho... jadi meh tinjau hari raya aku bersama keluarga...







dah tengok semua gambar? ok..itu baju raya tahun lepas... T_T
baju raya baru aku pakai masa raya pertama pada malam hari dan raya ke dua.. hohoho.. kenapa? jangan ditanya ya.. ok.lah. sebab aku nie budak yang ganas. tak reti duduk diam nanti kang nak pergi beraya aku dah berpeluh2.. erkk.. =_="
itu je sebabnya.. oklah.
nanti aku hupdate lagi ok tentang raya.. ok.bai..


Old things | New things