Follow Dashboard
music here

never lost in my mind ^_^
Ahad, September 11, 2011 | 2 comments
assalammualaikum... selamat berhujung minggu semua... :)

pada 8 september 2011 aku telah melangkah ke alam 18.. :) seronok? entahlah.. tapi aku bersyukur sangat sebab aku diberi kesempatan untuk melalui hidup yang berliku selama 18 tahun. bersyukur sangat sebab Allah masih beri aku kesihatan yang baik. bersyukur sangat sebab mak yang lahirkan aku dan jaga aku hingga umur aku 18 tahun.. bersyukur sangat. bersyukur sangat sebab aku diberi kesempatan untuk mengenali ramai manusia yang punya pelbagai ragam selama aku hidup 18 tahun.

 sambutan hari jadi?? aku tak mengharap pun akan disambut cukup sekadar ingatan mereka kepada aku itu sudah memadai. tidak perlulah sambutan yang meriah doa saja sudah cukup bagi aku. namun begitu teman terbaik aku,KHAIRUNNISA telah membuat kejutan pada ulang tahun kelahiran aku. sumpah,aku tak jangka weii... terkejut sebab selama ni hari ulang tahun kelahiran aku memang tak pernah di sambut. cukuplah sekadar mak masak nasi ayam atau apa2 yang istimewa untuk aku pada hari tersebut. jadi kejutan mereka menjadi dan buat aku terharu. sumpah aku terharu dan ini yang paling bermakna dalam hidup aku. tapi... semua tu bagai ada kekurangan sebab aku berasa kehilangan apabila HUDA dan ADAH tiada bersama aku meraikan hari indah tersebut. tahun depan aku akan meraikannya sendirian. :'( kalau diberi kesempatan untuk hidup lagi.


  •  ribuan terima kasih buat semua sahabat alam maya,alam nyata,keluarga dan mereka yang saya sayangi. sesungguhnya doa kalian ,ingatan kalian dan ucapan kalian sudah bermakna dalam hidup aku. sungguh aku terharu..terima kasih khas buat encek intimewa untuk ucapan yang simple dan buat diri ini terharu. :)
  • terima kasih buat TEACHER REVATHY untuk ucapan yang bermakna itu dan terima kasih sebab sudi tunggu hingga 12 tengah malam untuk ucapan itu. I LOVE YOU!! i hope i can be the great student for you and make you proud with me in whatever i do and i hope you will always be with me. :) terima kasih buat teman di muka buku atas ucapan dan doa kalian yang sungguh bermakna itu terima kasih semua
ini gambar pada masa majlis kejutan itu.. :)
ini kek nya

weeee ^^

aku dan intan

eh,aku potong kek tu

dan ini mereka yang bersusah payah buat aku gembira... ^_^


dan ini hadiah paling bermakna pada aku.. ^_^
Life is a gift! never regret a day in your life...good day gives you happiness..bad day gives you experiences...both are essential! may God protect & bless you always! happy birthday.



Old things | New things
ini kek nya

weeee ^^

aku dan intan

eh,aku potong kek tu

dan ini mereka yang bersusah payah buat aku gembira... ^_^


dan ini hadiah paling bermakna pada aku.. ^_^
Life is a gift! never regret a day in your life...good day gives you happiness..bad day gives you experiences...both are essential! may God protect & bless you always! happy birthday.



Old things | New things