Follow Dashboard
music here

HARI RAYA KAMI~~~
Sabtu, September 03, 2011 | 2 comments
hai korunk semua.... meriahnya riang ria raya korang semua ya... aku pon macam tu jugak sebab aku pon beraya juga..hahah hari ni aku beraya bersama teman terbaik aku ke rumah teman rapat dan rumah cikgu... penat kot.. dari pagi sampai ke petang..siap boleh shopping baju raya tau lagi.haahah..ok. itu ecaq saja..bukan aku..heheh.. nak tengok gambaq?? aku bagi korang layan gambaq je lah ya.. sebab aku penat sangat.. ^_^
kami~~~  
fauzan si comel
dara pinggitan

sebenarnya ada banyak lagi..nanti aku upload lagi ok.. cukuplah tengok2 dulu..


Old things | New things
kami~~~  
fauzan si comel
dara pinggitan

sebenarnya ada banyak lagi..nanti aku upload lagi ok.. cukuplah tengok2 dulu..


Old things | New things