Follow Dashboard
music here

[contest]: anda bagi gambar, Prince bagi rm50!!!
Isnin, September 12, 2011 | 5 comments
assalammualaikum dan selamat berhari isnin..

uols semua.. maznie nak join satu contest nie.. yang di anjurkan oleh encek prince91



klik gambar di atas ya untuk pergi ke blog beliau.

maznie join kategori ke 4..
Gambar Bersama Kawan Baik/Bf /Gf

jadi maznie pertaruhkan gambar ini


what the best thing about this picture??
ini gambar masa kami berempat ke kuala lumpur. gambar sewaktu kami masih bersama-sama sebagai sahabat dunia akhirat. ambil gambar pon guna h.pon saja tapi still gembira. yang penting aku comel di disitu.. heheh... ^_^


i love the muncung itik.... kami yang keboringan sebab tunggu mereka yang berada di klcc.. =.=" kami bukan kaki shopping..jadi tengok2 saja..


hahahaha.. kelakar gambar ni tapi look very nice lah.. ^_^ sepatutnya gambar aku sorang saja tapi tak sangka mereka pon ada sama..


what i miss so much??
mereka ini yang aku rindu sangat. semua berubah mengikut masa. rindu sangat nak makan sama-sama. gelak sama-sama. dan buat macam-macam bersama.


who the best person??
mereka. teman terbaik saya sampai bila-bila sebab mereka tiada lain. hanya mereka di hati ini sebab tanpa mereka tiada senyuman yang terukir dibibir ini sebab aku sayang mereka.
sumpah aku sayang mereka sangat. dan sekarang aku melalui sisa hidup berseorangan sebab mereka semua jauh dari aku. :(


ini saja yang mampu diberikan sebab takut air mata ini jatuh mencurah2...

^_____^




Old things | New things