Follow Dashboard
music here

when we got inspiration from there.
Isnin, Ogos 01, 2011 | 2 comments

Assalammualaikum semua..
Lately sangat sibuk dengan kelas,assignment dan macam-macam lagilah sampai taka da masa nak makan.  Ooppss…lupa pulak nak cakap “SELAMAT BERPUASA BUAT SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT DI SELURUH DUNIA” sekarang dah masuk bulan ramadhan kan.. cepat saja masa berlalu. Semoga kalian menjalani ibdah puasa dengan ikhlas dan penuh kesabaran..
Sebenarnya nak cerita tentang apa yang berlaku pada minggu lepas.
Rabu aritu aku dan MPP-PRA U pergi Kuala Lumpur sebab nak pergi ke Istana Kehakiman. Jadi aku pun turut serta pergi ke sana. Teruja ok. Sebab aku nak sangat pergi ke sana. Melihat dengan mata sendiri keindahan Istana Kehakiman tersebut dengan mata kepala sendiri. Kau dapat pergi sana sama ada rombongan,kau seorang peguam atau pelajar jurusan undang-undang,hakim,pesalah, media. Bagi aku yang tak pernah jejak kaki ke mahkamah itu merupakan peluang keemasan bagi aku nak meneroka itu semua. Hehehe.. jakun sikit. Serius dalam Istana tu sangat cantik ok. Reka bentuk,hiasan dan lain-lain memang menarik minat aku lah.
Lepas tu kami pergi makan tengah hari dekat pejabat timbalan perdana menteri di putrajaya. #Istana Kehakiman pun kat situ. Memang syok lah sebab kami dilayan macam vip sebab sekolah aku berada di parlimen YAB.. bersyukur sangat walau tak dapat jumpa YAB. Sebab masa yang lama di ambil dengan melepak kat situ,jadi kami pergi ke UM  hanya sekejap sebab dah lambat dari  waktu temujanji. Jadi berada di UM hanya seketika sahaja. T_T sedih ok. Sebab aku nak tengok2 UM ni dan jadikan UM sebagai university pilihan aku. Boleh gitu? Tapi masa menceburui dan hanya mampu melihat sekitar perpustakaan UM saja. Dan perpustakaan UM sangat menarik dan sistematik. Hebat ok.
Lepas solat asar kami pergi ke midvalley.. lepak dan makan-makan kat sana. Sebenarnya aku berjanji dengan kawan aku cik syakila hisam nak jumpa kat situ sebab dia sekarang further study kat situ. Tapi tup..tup.. tak jadi sebab dia ada urgent case. Jadi taka da jodoh nak jumpa dia kat situ. Ada jodoh jumpa lagi kan..
Ohh.itu saja. Tak menarik entry kali ni kalau tak ada gambar… jadi mari kita lihat gambar-gambar yang sempat di tangkap oleh aku..

















Old things | New things