Follow Dashboard
music here

HARI RAYA YANG MERIAH
Sabtu, Ogos 27, 2011 | 1 comments
penatnya kemas rumah... =.="

seharian aku berkemas.. dari pagi sampai tengah hari..
mop lantai,lap tingkap,sapu sampah..macam-macam lagilah...

masa tengah lepak-lepak hilangkan penat mak boleh ajak pergi beli barang nak masak untuk hari raya nanti. =.=" menangis mahu aku..
sebabnya aku yang kena memandu sebab abah tak da kat rumah..
terpaksa weeii..

bila tiba dekat bandar boleh pulak sesak bagai esok nak raya. manusia punya ramai sampai aku nak termuntah wei..
encik polis sangat ramai sebab mood mereka nak bagi saman.. ramai kot aku tengok yang kena saman. sebab tak ikut lalu lintas punya undang-undang. bahahaha...

walaupun sangat penat.... namun begitu aku telah berjaya menyiapkan ucapan selamat hari raya buat semua kekasih hati...ok.maksud aku kawan-kawan aku termasuk kau,,yang sedang membaca..itu untuk kau juga ya sebab kau sudi membaca belog picisan ini.. T____T terharu tak terkira di buatnya...

^___^ SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR DAN BATIN. MINTA MAAF KALAU ADA TERKASAR BAHASA YANG MENGURIS HATI DAN PERASAAN KALIAN SEMUA..




Old things | New things