Follow Dashboard
music here

.............
Selasa, Ogos 23, 2011 | 3 comments
tahniah pada siapa yang dapat offer uitm for the second intake.. terutama kawan baik aku khairunnisa. aku gembira dengan kegembiraan kau...walau aku menangis ketika tahu hal itu..tapi aku janji takan menangis depan kau..tak mahu kau tahu yang aku sedih tentang pemergian kau ke sana..

eh,,tahniah ya kawan... sekarang tinggal aku dan ijat yang bakal melalui liku-liku di sekolah pada tahun hadapan. janji aku pada korang..kita jumpa di universiti nanti..itu janji aku..

even,kau dapat uitm segamat dan boleh kata sangat dekat tapi aku akan rasa jauh..
down nyer perasaan aku sekarang nie.. patutlah akhir-akhir ini aku gembira sahaja..rupa-rupanya kau akan tinggalkan aku dan berita itu memberi kesedihan yang amat mendalam dalam jiwa aku..

arghhhh.... no friends anymore dengan aku sekarang nie...
sumpah wei.. aku menangis sekarang nie.. #eh,patut aku gembira kan sebab kawan aku dapat uitm. ya. sepatutnya aku gembira dengan khabar itu..

oh.tuhan, aku tak mampu nak tipu diri aku... kuatkan aku untuk biasakan diri aku berdikari tanpa kawan terbaik aku sepanjang aku bergelar pelajar form6..
kuatkan aku tuhan...

tak mampu nak menaip lagi.
k.bai. :'(


Old things | New things