Follow Dashboard
music here

-si LOSER-
Khamis, Julai 14, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum.. minggu ni sangat tertekan..
INI ADALAH ENTRY MELEPASKAN TEKANAN DAN APA YANG TERPENDAM DI JIWA.
adalah seorang LOSER yang sangat poyo nie boleh cari pasal dengan aku.. macam bagus je. kesian aku dengan LOSER ni... dia hengat muka dia hensem dia boleh hidup dan orang suka dia.. lain lah kalau dia tu ensem + perangai elok. ni tak perangai buruk. playboy la bajetnya.. konon asyik bertukar pasangan. memang aku meyampah sangat lah dengan dia. last year dia dah buat pasal dengan memainkan hati dan perasaan kawan baik aku. sekarang dia buat aku benci dengan dia. memang bagus sangat perangai dia tu.
wahai LOSER,
walau kau sekacak mana pun,kalau perangai kau macam apa, orang takkan pandang kau lah. kau tu memang bajet bagus je memanjang. cakap nak gampang je. berlagak tok sah kira lah. memang over berlagak. kalau kau fikir diri kau hebat kau mesti tanya soalan yang pakai akal bukan kepala lutut kau. lepas tu ada hati nak maki-maki orang. aku bukan nak tunjuk pandai,tapi kau tu terlampau over kau tahu sampai aku menyampah dengan kau. walau orang cakap sekali aku menyampah seseorang, 4 orang lagi akan menyampah dengan aku. aku tak kisah sebab aku memang tak suka dia sebab dia tu bongkak. aku cuma harap agar cepat kau keluar dari kelas aku tu dan pergi jauh2 dari hidup aku agar aku boleh bernafas dengan aman tanpa aku melihat muka kau LOSER...sebab aku sangat benci kau..SANGAT ok..


MAAF INI ENTRY YANG ADA UNSUR KETIDAKWAJARAN DARI SEGI BAHASANYA..


Old things | New things