Follow Dashboard
music here

-cerita minggu yang penat-
Ahad, Julai 03, 2011 | 0 comments
assalammualaikum dan selamat berhujung minggu..
sekarang sudah hujung minggu..bermakna esok bakal bermula minggu yang baru..  yan minggu baru untuk permulaan hidup yang baru..
oh sebelum terlupa,hari ni si kacak bakal mendaftar ke politeknik.. erm..bagaimana keadaan dia ya? dia ok ke? aku harap dia ok di sana dan memulakan kehidupan yang baru di sana..
minggu ni aku hanya dapat cuti sehari sahaja sebab semalam adalah hari yang memenatkan.. ohh..bagaimana dengan minggu depan ya? adakah akan sama seperti minggu ini juga? aku harap tidak sebab aku tidak menyukai keadaan yang memenatkan. untuk pengetahuan semua,aku terpilih untuk mewakili sekolah aku untuk pertandingan pengucapan awam pra u. erm..sangat memenatkan sebab pertandingannya pada 11 dan 12 julai 2011..
bagaimana dengan minggu kalian semua?
adakah semuanya ok? aku harap hari dan minggu kalian hebat ya.. owh.. dalam minggu ini jugak aku menerima berita yang gembira sebab aku bertuah kerana terpilih dalam GA yang dianjurkan oleh encek adu budika. sangat hebat rasanya bila kita yang terpilih.. owh..ini adalah pertama kali aku dapat hadiah kot.. rasa macam dapat motorsikal pulak..ahahahah... boleh ya macam tu.. hahaha..
eh,korang.. nak tanya ni..korang pernah tengok cerita anime reborn tak? aku rasa aku dah ketagih nak tonton cerita tu.. rasa comel je anime tu.. heehehe..
baiklah..aku ada hal yang perlu diuruskan.. ada masa aku menulis lagi ya.. selamat berhujung minggu ya..
MAY ALLAH BLESS YOUR LIFE..



Old things | New things