Follow Dashboard
music here

-tiba-tiba rasa sedih-
Sabtu, Jun 25, 2011 | 2 comments
erm.... tiba  je rasa sedih bila lihat wall kawan aku tadi.. siapa? tak perlu di nyatakan lah..
biar aku saja yang tahu...
orang cakap aku cemburu? tak kot... sedih ya..
ermmm.... semua berubah kan.. 
aku dan kawan aku lagi sorang gigih plan tok dia sebab nak buat dia gembira tapi malangnya semua plan tu tak menjadi atas faktor yang tak dapat di elakkan.. bukan kami sengaja. bukan kami tak mahu datang tapi semuanya kehendak Allah.. 
erm....
macam2 kami cuba untuk pergi sana tapi tak dapat sebab Allah tak izinkan.. kami cuba sedaya upaya hingga kami dapat pergi tapi tak dapat pergi..
tahun2 sebelum ni kita celebrate bday dia dengan meriah..ketawa.. berempat. ya berempat sebab kami ibarat belangkas. tapi sekarangnya berubah.
ermm..
mungkin aku jenis yang mudah sedih atau jiwa aku sensitif.
tahun ni dia sambut dengan kawan baru.
aku tahu kau seronok.
aku doakan kau seronok ya kawan,gembira.
maafkan kami sebab kami dah tak mampu nak gembirakan hati kau lagi.
bahkan,kami buat kau sedih..
semalam aku wish kat kau. aku dah tak jadi yang pertama lagi.. aku pasti.
panjang juga wish aku pada kau tapi kau cuma balas "ok.thanks"
oh,xpe.
mungkin kau sibuk balas ucapan orang lain kan..
xpe..
aku faham..
mesti sedap kek yang kawan baru kau belikan..
aku tumpang gembira melihat kau gembira..
ermm...
maafkan aku sebab kecewakan kau ketika hari ulang tahun kau..




Old things | New things