Follow Dashboard
music here

-semua tentang takdir hidup kita-
Sabtu, Jun 04, 2011 | 0 comments
 

nama aku lah kat atas tu. bukan nama jiran kau atau musuh kau.
ok. maaf sebab tiba2 aku emosi tak tentu pasal..
Assalammualaikum semua..
hormon aku tak stabil arini sebab yang aku sendiri tak tahu.. =.="
korang pernah rasa jiwa kacau? pernah?
aku kot tengah mengalami nya.. T_T

ahhhhhhahhhhhhhhhhhhhhhrghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kau mampu jerit sekuat hati tanpa jiran atau mak bapak korang baling periuk kat korang?
kalau mampu share kat aku..
sebab aku nak jerit sangat... =.="

pertama..
aku rasa sgt sedih sebab orang yang selama ni aku anggap dia sebagai akak yang terbaik remove aku dari fb dan block aku jugak..aku sendiri tak tahu kenapa.. aku akui aku dah lama tak contact dia sebab dia study,aku study jadi masing2 sibuk. aku sendiri tak mahu ganggu dia. entah kenapa semalam hati aku rindu sangat pada dia dan aku nak tulis sesuatu pada wall dia. bila aku cari tak jumpa. aku cari guna fb adik aku dan ada. betul lah dia remove aku sebab aku bukan mutual friends dia lagi.. aku sedih sangat sebab waktu tu aku rindu dia sangat. .......... aku nangis malam semalam sebab tu. aku belagak gembira dengan kawan2 aku sebab aku tak mahu depa tahu aku sedih. arghhh... sudah lah.. orang tak suka nak buat macam mana kan. aku bukan adik terbaik tok dia sebab aku degil,jahat.budak mantol. arghh..
nak delete number dia tapi rasa sayang. aku tak tahu lah. dia adalah yang terbaik.

aku tahu dia tak baca blog aku jadi kak fasya, adik cuma nak cakap yang adik sayang akak adik tak tahu kenapa akak remove dan block adik.kalau adik ada buat salah adik minta maaf sangat2..adik bukan seorang yang boleh baca isi hati orang lain...jadi maafkan adik ya..


ah..puas hati aku sebab dah lepas semuanya dengan hati yang tenang..#sebenarnya ada lagi seorang tapi tak pela#
percaya pada takdir ok..
sesungguhnya Allah itu maha adil sebab DIA telah ambik kak fasya dari aku tapi aku yakin bakal ada yang lagi baik akan datang dalam hidup aku cuma waktu yang bakal menetukan semuanya..


Old things | New things