Follow Dashboard
music here

-pusing-pusing-
Selasa, Mei 03, 2011 | 0 comments
hye u ols...... pening ko sekarang nie.. =.="
serius wa rasa nak muntah sekarang nie akibat wa mentakedarah roti telur bawang+cili bersama mak mok a.k.a huda sayang dan teh o ais..balik je rumah wa terus lepak hadap lappy wa nie.. sambil tu wa makan biskut oreo yang masyukkk kesedapannya..padahal mak wa tak bagi makan banyak2 sebab esok wa kena ambik darah lagi..mak wa takut effect pada resultnya.. tolonglah penat tau ambik darah nie.. dah macam drakula aku rasa dokter nie..#itujewanakcerita#
next.sekarang ni mata wa dah tak boleh hadap lappy lama dan tv lama sebab mata wa cepat penat dan sakit bila tengok screen lama.bila wa cakap macam tu kat mak wa,mak wa boleh cakap yang baguslah.jimat sikit karen rumah sebab dah jarang tengok tv.mak kata baca buku banyak2 mesti tak sakit... #kenasedas#
nangis aku mak cakap macam tu..huaaaaaa......
wa,bangun AWAL gila pagi nie. #harusbesarAWALitu# sebab wa ada apoitment dengan doktor kacak pada pukul 8 pagi. bertemankan mak mokk... #kacakitutipu# tapi dibatalkan dan terpaksa datang pada esok hari dengan perut kosong sebab wa terpaksa berpuasa bermula dari pukul 10 malam hingga darah di ambil. lepas tu ko nak mentakedarah tak kisah dah. yang tak syook tu sejak hari sabtu mak wa dok beli tembikai dalam 4 biji macam tu.potong2 tembikai tu then simpan dalam peti ais. bayangkan,bertapa enaknya makan tembikai tu..malang aku tak boleh makan sebab tembikai tu manis lagipun aku nak ambik darah esok.jadi simpan hasrat je wei...meleleh air liur tengok adik aku makan tembikau tu. #kejamgiler#
tak apa..tunggu esok ya..esok aku bantai kasi abis...miahahaha..

ok lah,aku nak tidur sebab aku pening sangat nie.. bye.

#sajenakletakfbakukasiglamour#






Old things | New things