Follow Dashboard
music here

pre-family day n celebrate mother`s day..
Sabtu, Mei 07, 2011 | 0 comments
Assalammualikum semua..!!
hye uols..sibuk ke semua? harus sibuk kan sebab esok kita nak sambut hari ibu.. HARI IBU OK!!
aku pun tak kecuali sebab aku juga punya ibu.... tahun nie berbeza sikit sebab aku sambut ari ibu dengan semua ahli keluarga aku. 2 in 1 la..hari keluarga + celeb ari ibu. jimat kan? kami sambut awal sebab esok sepupu aku yang dok jauh nak balik awal..
idea dari aku. aku just send sms kat semua sepupu aku then depa bagi tahu kat mak pak depa yg nak buat ari keluarga..aku yang arrange semua atas pantauan my aunty..

sekarang pukul 3.45petang. mak ngah,ngah lin,akak faiz dan pak alang dah tiba. masih menunggu yang lain lagi. mak cik,anjang,pak usu,ayah da n yang lain lagi. keluarga besar ok..
syarat utama family day ni adalah setiap keluarga kena bawak makanan paling kurang 1 jenis. family aku masak nasi lemak,puding n kopok ikan... banyak dah tu. dari pagi bertungkus-lumus #betolkeejaanaku?#

ok lah uols,aku nak setting tempat nie.. kasi meriah..sementara tunggu yang lain tiba..
nanti aku hupdate pasal nie ok..


sila tengok saya yang lebih besar dari mak usu,mak dan mak tok..







Old things | New things