Follow Dashboard
music here

-detik indah kisah aku-
Rabu, Mei 25, 2011 | 0 comments
asslammualaikum...hye uols.. buat pa tu?
aku baru balik sekolah..ok fine. sekolah. sebab aku pelajar lah... hadoiiii...
penat sangat....nasib baik homework semua dah siap kat sekolah sebab tadi masa muet cikgu tak masuk.
jadi aku siapkan.. pergh..rajin gila aku kan..#silamuntah# hahahaha

btw,nie minggu terakhir sebelum cuti sekolah... masa cuti sekolah nanti aka ada camping... 3 hari je kot.. terisi ko masa aku.. sebenarnya bukan ni yang aku nak cerita..

ni cerita sebenar...
kawan aku nama ecam mau keluar dari form6 sebab dia dapat offer politeknik dalam kos diploma teknologi maklumat.. dapat poli kedah pulak tu.. kecewa aku sebab ko jauh nokk..tapi bagus jugak..tak de le asyik bertekak dengan ko saja. hahaha.. babe,lepas nie mesti senyap je kelas sebab ko tak ada.. tak ada siapa mahu menyakat ekin dan ketawa tanpa bunyi macam ko..hahahaha...
apa pun selamat berjuang di sana ya..kami mendoakan kejayaan ko di sana semoga ko dapat apa yang ko mahu...ok.. #rasabanggatakakucitepasalko?#

setakat ni form6 ok.
ok. berbalik pada camping tadi. sebenarnya budak lelaki kelas aku sangat malas mahu melibatkan diri sebab tak ada herry..macam tu boleh?? boleh kot..gasaknya r.. then kami cakap pada cikgu.. cikgu boleh cakap kalau kami buat macam tu,junior kami akan buat macam tu jugak pada tahun depan. what means? maknanya ada hukum karma kan? see.. apa yang kitaorang buat mesti senior kami pernah buat. tak macam tu. percaya pada hukum karma sebab sekarang ni Allah balas cash. tak ada hutang. ok. boleh gitu. saja je nak cakap. tak ada nak cerita apa pun. sebenarnya aku nak mention dunia ni ada hukum karma. kalau ko buat baik mean ko akan di balas baik. macam tu sebaliknya.

sebenarnya aku nak jugak cakap yang aku dapat offer politeknik dalam cos electrical engineering dekat poli merlimau melaka. jeng2.. kos yang aku minat sangat. tapi aku tolak sebab aku lebih mahu masuk form6 sebab aku mahu jadi cikgu. alhamdulilah. mak abah aku sokong niat aku.

jadi. lepas nie aku jarang update cerita baru sebab sibuk dengan kelas dan buku.
ok. until then. bye..
^_______^







Old things | New things