Follow Dashboard
music here

#senyum tak perlu kata apa#
Khamis, Mac 24, 2011 | 0 comments



.Asslammualaikum semua.
.aku masih mampu berdiri di sini meski hati menangis.
.ingat,ini permulaan hidup aku.
.jangan pernah menangis.
.jadikan ia sebagai penguat.

.baiklah,disebabkan sebelum periksa aritu aku dah berhajat mahu puasa jika aku lulus semua subjek, maka aku tidak mahu melewatkan janji aku pada Allah,maka arini aku tunaikan.
.walau hanya sehari aku berpuasa namun ia tanda aku bersyukur dengan keputusan aku itu.
.bukan mahu menunjuk.
.aku hanya lampirkan apa yang ada dalam hati ini.

.aku.
.masih sama seperti semalam.
.berusaha untuk menjadi seorang yang tabah dan mampu terima hakikat hidup.
.penguat untuk sebuah kejayaan.
.aku pasti kejayaan itu ada di hadapan.
.hanya pada kita kejayaan itu muncul.
.jangan pernah menangis untuk sebuah kegagalan.

#berjanji pada diri sendiri#

#akusukagambarini#








Old things | New things