Follow Dashboard
music here

selamat ulang tahun nurul fairuzzatul huda binti ismadi...
Khamis, Mac 03, 2011 | 2 comments
Assalammualaikum.. selamat malam semua.. sudah lama tak menulis malam nie. bukan apa.malam2 yang lain aku sibuk dengan gosok baju sekolah adik,tengok cerita yang sangat syokkk.. jadi tak rajin nak menulis malam2 nie... sebab lepas tengok tv aku tidur dengan nyeyak..

baiklah.. arini 3 mac 2011 bersamaan dengan ulang tahun kelahiran kawan baik aku.. huda..
jap2 kasi tengok gambar dia jap..



tarrrrraaaaa...... ni dia huda.. ni lah kawan aku,musuh aku.. macam2 lah dia ni.. hahahah
aku malas nak berleter panjang2 ni jadi aku cuma mahu membuat satu ucapan khas buat dia..


"kehadapan nurul fairuzzatul huda binti ismadi,
saya mazni binti md said dengan perasaan yang teruja ingin mengucapkan SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE 18. moga panjang umur dan murah rezeki hendaknya. aku harap kau dapat jalani hidup ni dengan tabah dan semoga kau dapat capai cita2 yang kau idamkan.

nurul fairuzzatul huda binti ismadi,
saya mazni binti md said ingin menyatakan bahawa anda telah berusia 18 tahun sekarang dan anda sudah tua...hahahahhaha... (kejam)


nurul fairuzzatul huda binti ismadi,
aku harap kau ingat aku sebagai kawan kau sampai bila2 ya..
apa2 pun kau memang terbaik dari ladang lah..


sekian.. ^___^"

ambik kau... bukan senang aku nak wish.. 
jadi sila nyayi lagu tema bila hari jadi pada dia...
jap2 aku sediakan lagu untuk kau nyayi..




Old things | New things