Follow Dashboard
music here

part of my life...
Selasa, Mac 01, 2011 | 0 comments

Assalammualaikum semua.. sihat kah? sudah hampir seminggu aku tak hupdate apa kat blog nie.. maaf seribu kali maaf sebab aku tak berapa sihat,lepas tu ada beberapa urusan yang membuatkan aku tak sempat nak menghadap blog ni.. rasa kejam gila bila menganaktirikan blog tercinta nie... sila maafkan kita ya.. buat muka kesian ni..tolonglah..
^_______^

baiklah,bukak je blog picisan ni,tiba ada nampak muka dua orang budak comot kan? baiklah. itu gambar aku zaman kanak2. old skool gila kan gambar tu.. yang tinggi tu aku..yang kecik cenonet tu adik aku. tapi sekarang adik aku lebih tinggi dari aku.. hampeh betul bila dia suka suki ukur ketinggian dengan aku bila tengok gambar ni.. kurang asam betul.. comel tak budak kecik atas tu? miahahah... sila muntah dalam tandas ok.. =.="


 yang ni pulak gambar nenek ku.. budak kecik belakang tu pak anjang aku.. kecik2 comel ja. sekarang anak saja comel.. hahahaha.... itu nenek aku sebelah bapak aku.. aku panggil tok mak. sebelah mak aku panggil mak tok.. see... suka suki aku ja.. padahal sepupu aku panggil tok nan... miahahhaa


ini gambar atok aku.. yang bersongkok tu atok aku. atok sebelah mak aku.. kacak tak?
atok aku ni bersama dengan kawan rapatnya.. merangkap jiran kami. atok aku adalah seorang yang sangat baik.. tapi sayang aku tak sempat nak beramah mesra dengan atok aku untuk tempoh masa yang lama. umur aku setahun atok aku dah meninggal.. aku panggil atok aku atok wak. sebelah bapak aku aku panggil atok bapak. see... aku cuma sempat bermanja dengan atok bapak ja.. tapi masa umur aku enam tahun atok bapak aku dah meninggal sebab sakit. ada ketumbuhan di lehernya. atok bapak aku lah yang ajar aku cakap jawa walaupun aku tak faham apa.. beliau baik sangat...
jap2 aku bagi tengok gambar atok bapak..


kan dah cakap betapa kacaknya atok bapak aku.. yang pakai baju putih tu atok bapak aku. gambar ni bersama dengan besan atok bapak.... 

setakat ni sajalah aku menulis untuk tengah hari yang panas ni.. sebab aku nak pergi makan.. miahaha...
jom2... sedap punya.. makan sardin marina...
^______^


Old things | New things