Follow Dashboard
music here

#cinta semakin hambar? OMH#
Khamis, Mac 24, 2011 | 2 comments


.sungguh cepat aku hupdate entry hari ni.
.masuk yang ini adalah yang kedua.
.peduli apa yang dikatakan oleh orang lain.
.belog aku.hidup aku.kisah aku.

.kembali pada cerita asal.
.sebentar tadi aku membaca.
.ya.
.itu tabiat aku.
.aku terbaca tentang CINTA.
.jangan menganggap aku sebagai gatal,atau apa ja.
.aku hanya mahu berkongsi dengan kalian.
.sebab berkongsi itu terbaik.

.mari teruskan lagi.
.perkongsiannya bertajuk "SEBAB CINTA SEMAKIN HAMBAR DAN APA YANG PERLU KITA LAKUKAN"

.teruskan lagi.
.sebabnya.


  • kamu dan si dia sering melakukan aktiviti yang sama apabila keluar bersama. #kalauakupunboringjugak#
  • kalian tidak jujur dalam perhubungan. #tolongjujuryasayang#
  • kalian keras kepala dan tidak tahu bertolak ansur. #akutolakkaujatuhlongkangmahu#
  • kalian juga terlalu cemburu. #cemburubolehmembunuh#
  • kalian sering mengungkit. #buruksikupunyaorang#
  • kalian terlalu mendesak pasangan kalian. #tersedaklebihbaikdarimendesak#


.kalian masih sayang kan hubungan kalian tu? jadi cari penyelesaian terlebih dahulu.
.pada aku,lebih baik BREAK OFF DULU!!.
.mahu tahu kenapa?.
.hal ini disebabkan oleh.

  • kalian akan punya masa dan ruang untuk berfikir dengan lebih mendalam tentang hubungan kalian dan masa depan hubungan kalian. #berfikirmendalam#
  • refresh balik hubungan kalian agar seperti dulu2.
  • bila dah break off mesti rindu kan? jadi,dalam rindu ada sayang. #erk#
  • sebenarnya break off sementara ni menguji kalian untuk hidup tanpa pasangan kalian. #mampukau#


.dalam masa kalian berpisah,fikirkan apa yang kalian perlu lakukan.
.mari aku tunjjukan apa yang perlu kalian buat.


  • senaraikan keburukan dan kebaikan pasangan anda. **buat ni bila hati sudah tenang**
  • pergi bercuti **tenangkan jiwa ok**
  • dapatkan pandangan orang yang terdekat dengan kalian atau kaunselor. **terbaik**
  • berhibur. 
  • mengikuti perkembangan pasangan anda. **dapatkan maklumat dari yang dekat dengan pasangan anda.**


.faham?.
.cuba ok.

.ini pula TIPS CINTA UNTUK TERUS MEKAR.


  1. SENTIASA BERI KEJUTAN PADA SI DIA DENGAN MEMBUAT KELAINAN.
  2. LUANGKAN MASA DENGAN PASANGAN ANDA
  3. MEMBANTU PASANGAN KALIAN DALAM KESUSAHAN.
  4. JUJUR DAN SETIA
  5. ANGGAP PASANGAN SEPERTI SAHABAT.
  6. AMBIL BERAT SATU SAMA LAIN.
  7. BERI KEBEBASAN PADA PASANGAN ANDA.
  8. HARGAI PASANGAN KALIAN.
  9. MENGHORMATI HAK PRIVASI PASANGAN.
  10. FAHAMI PASANGAN KALIAN.


.cukup tips itu?.
.aku sekadar berkongsi dengan apa yang aku baca.
.jadi amalkan ia.
.renung2kan dan selamat beramal.










Old things | New things