Follow Dashboard
music here

amalan kebahagiaan sesebuah perhubungan..
Khamis, Mac 03, 2011 | 2 comments

Assalammualaikum semua.. selamat tengah hari semua.. sudah makan belum? mesti korang tertanya2 kan kenapa tajuk coretan kali ni semacam saja.. ada apa2 ke? nehi2.. tak da apa2 pun.. aku cuma mahu berkongsi dengan korang sahabat aku nie... semua boleh baca ya harap maklum... mari aku kongsi apa amalan tersebut...

  • ERATKAN HUBUNGAN ANDA DAN PASANGAN
  • PERSEFAHAMAN DAN SALING BERTOLAK ANSUR
  • BERTERUS TERANG DAN BERSIKAP TERBUKA
  • HARGAI PASANGAN ANDA
  • PERHATIAN YANG ADIL KEPADA PASANGAN ANDA
  • MENGHORMATI ANTARA SATU SAMA LAIN
  • MENYESUAIKAN DIRI DENGAN PASANGAN ANDA
  • SALING MEMPERCAYAI ANTARA SATU SAMA LAIN

jadikan semua ni sebagai amalan ya.. aku terpanggil nak buat coretan ni sebab orang di sekeliling aku terutama kawan2 sering saja aku lihat bergaduh dengan pasangan masing2. pada pandangan aku,sikap cemburu lebih menguasai diri apabila pasangan kita keluar sama teman mereka terutama yang berlainan jantina.  jadi aku harap apa yang aku beritahu ni mampu membantu mereka dalam perhubungan..
setakat ni saja... sekian..

^___^
bye2...




Old things | New things