Follow Dashboard
music here

.aku tidak punya perasaan.
Isnin, Mac 21, 2011 | 0 comments



menulis dengan ringkas perihal apa yang berlaku pada hari ini.
ringkas. ya ringkas.
sebab aku tak mempunyai masa yang panjang sebab aku terlalu menghadap hidup aku.
hidup yang tak sudah sampai mati.

ohh ye..
sebentar tadi aku menerima pesanan dari rakan baik ku.
beliau berkata pada aku bahawa beliau takut untuk mengambil keputusan spm pada hari rabu ni.
aku katakan padanya bahawa dia adalah terbaik dan memang itu kenyataan. tidak boleh disangkal lagi.
katanya lagi,aku seperti orang yang tak pun perasaan?(.)
mana mungkin aku tiada perasaan.
aku ada perasaan takut bahkan aku juga punya perasaan gementar.
aku tidak sehebat dia.

sebelum terlupa.
calon spm 2010 bakal mengambil keputusan mereka pada 23/3/2011 ya?
semoga keputusan kalian hebat.
saya berada di england dan tidak dapat mengambil keputusan #tipu saja sebab gementar#

sekian saja untuk hari ini..










Old things | New things