Follow Dashboard
music here

.aku berbicara disini.
Ahad, Mac 20, 2011 | 2 comments
di sini tempat aku berbicara.
ruang aku punya bukan kau punya jadi terpulang pada aku.
maaf andai ada hati terguris.
aku sekadar berbicara.
mari kita mulakan sesi ini.

dulu,
ketika aku mula menghidupkan belog picisan ini kau berkata yang tidak2 pasal ia..
tapi kini lihat. apa yang sedang kau lakukan?

dulu,
ketika aku meminati seorang artis ini kau berkata yang bukan2 pasal artis itu,
tapi sekarang, kau seperti menjadi peminat setia dia.

dulu,
telinga aku bersabar menahan segala apa yang kau katakan,
tapi kini aku tersenyum :)
seperti pembalasan bukan.
bila kau malu2 berbicara pasal semua ini.


:)pada kalian semua, jangan pernah sesekali mengutuk atau mengata apa yang kawan atau saudara kita minat dengan mengatakan perihal yang tidak elok sebab tidak mungkin suatu hari nanti kita akan meminati perkara tersebut.








Old things | New things