Follow Dashboard
music here

si cantik dan si muncung.....
Isnin, Februari 14, 2011 | 4 comments
Assalammualaikum semua... dah makan kah? apa punya soalan aku tanya kan.. tadi aku dok perasan aku nya follower bertambah lagi seorang. aku pun cekdaut lah.. salah seorang darinya adalah blogger yang comel lote nie.. sumpah dia comel. kalau tengok sekali imbas muka sis ni macam kawan aku nama izzah. seriusly.. terkojot oden tengok beliau jadi follower aku weii.. aku dok sengih2 sorang macam kerang busuk.(mak aku cakap) rasa macam waaaaaaaahhhhh.... manyak syooookkk lorh... i like u.. btw,thnks sis coz sudi jenguk ke blog picisan tepi jalan macam kita nie... hhuhuhu.. :"( terharu sangat.... terima kasih kepada sis ya... mari aku tunjuk header belog beliau....

korang boleh klik gambar untu ke belog sis cantik ni..

korang mesti kenal beliau kan? cantik la sis ni.. suka style dia lilit tudung.. awwww.... suka2...
aku gak nak tunjuk rupa kawan aku yang nama izzah tu.. lepas tu korang bandingkanlah... 

sila abaikan muka budak yang bertudung hitam tu... ni muka zaman kanak2. kalau tak silap masa form 3... ok... sama tak? miahahhaa.....

lagi seorang yang menjadi kawan aku + follower kat belog picisan ni adalah encek alieff muncung...  jap2 nak tunjuk header blog si alieff nie ha.. 

korang boleh klik untuk ke belog alief..

ha... nampak tu? dia student usm,borak2 boleh plak bilik dia sebelah dengan abg adib kat usm sana.. terkejut aku akak oiii.... btw,terima kasih ya alieff sebab follow belog saya dan jadi kawan saya.. fyi,dia ni ramah tamah.. sebenarnya aku nak tahu kenapa belog dia aliefmuncung? muncung apakah? tak tahu..miahahha.. alief nanti bagitahu ok... ^^

oklah..aku nak dok siapkan hadiah untuk si gegurl aku ni..sebab hujung minggu ni beday dia... mahu tahu apa dia? tunggggguuuuuuu......
terima kasih banyak2 ya semua... ^^


Old things | New things