Follow Dashboard
music here

si babysitter....
Selasa, Februari 15, 2011 | 0 comments


hampa kenal tak nie kartun apa? ni kartun pocoyo.. kartun ni yang buat aku tension tahu tak sebab sepupu aku dok suruh aku bukak cerita ni sampa sepoloh kali.. rasa macam nak hempas lappy je sebab tension.. pocoyo ni boleh terima lagi... tapi bila part si span kuning dan upin ipin aku serah diri dan angkat bendera putih tanda kalah. sebab aku nak bukak fb pun tak boleh,nak bukak blog lagi lah sangat..aku kena jaga sepupu aku kecik tu sebab mak dia nak masak,jadi aku pun tolong jaga r.. lepas tudia dok tengok adik lelaki aku main lappy,dia pun nak jugak. aku pun bukak lappy dan bukak upin ipin. sekarang ni dah pandai demand itu budak. dia cakap "ayong,bukak pocoyo boleh tak?" aku yang suci hatinya pun bukak lah.. korang pun tahu nak bukak kat u tube memerlukan kesabaran yang tinggi kan. masalahnya budak kecik ni tak reti sabar... rasa nak gigit2 saja telinganya.. minum susu sebotol then cakap lagi. "ayong.adik nak tengok spongebob boleh tak?" aku jawab"boleh tapi adik kena sabar sebab kalau adik tak sabar ayong tak bukakkan..." senyap sekejap. bila kau dah bukak dia boleh pulak cakap, "ayong,jom pergi kedai.." aku pun cakap,"jom"..
aku bawa moto,dia duduk depan. bila sampai kedai dia dah tertidur kat tangan aku... nasib dia baik bila dia terbangun,jadi dia beli ais kerim satu dengan kopok satu. senyap ja..
lepas tu,masa otw balik dia dah tertido.. nasib baik.. sampai sekarabg dia tido... bagus adik... miahahhaha... jap lagi aku kena lagi.. ambik kau maznie.. jaga budak gemook tu...



p/s:
maaf sebab entry ni merapu dari biasa.. sebab otak aku masuk air..


Old things | New things