Follow Dashboard
music here

perangai budak hyper aktif
Ahad, Februari 13, 2011 | 2 comments
selamat petang semua... hujung minggu ni adalah hujung minggu yang menakutkan buat aku. takut kenapa? sebab aku dihantui oleh perasaan yang bosan.. mesti korang cakap,bosan pun nak takut ke? pada aku ya sebab perasaan bosan buat aku murung dan jadi senyap sebab bila bosan aku akan senyap. budak2 hyperaktif macam aku ni tidak digalakkan duduk diam saja tanpa membuat apa2 saja.. 
jadi aku pun dok layan lah kawan2 di "sahabat blogger" sempoi mereka semua tu. suka2.
dah puas layan mereka semua mata mengantuk dan tidur buat seketika. lepas tu sepupu aku balik bersama mak cikku.aku pun dok main2 sama dengan anak sepupu aku tu. yang lelaki nama ilham,sepupu aku suruh aku jadi baby sitter pada ilham. sumpah aku penat. aku yang menangis sebab tension..miahahaha..
aku rindu mahu lepak sama dengan bedah,ecaq,huda... bila ya mahu lepak? hujung minggu depan barangkali boleh ya. sebab aku nak pergi bday party asha... miahahahha.. nak ikut2? jom2..
ok r ..nak mandi sebab badan dah berlendir la nie... busuk dah..

 


Old things | New things