Follow Dashboard
music here

merapu dimalam hari..
Sabtu, Februari 19, 2011 | 2 comments
Tubuhku menggeletar…
Di hati rasa berdebar
Apabila kau muncul menjelma di depan mata
Aku ketandusan kata kerana lidah rasa kelu
Ku cuba tepis perasaan tapi hati menuntut
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?

Ku jatuh hati padamu…
Mataku tidak lekang tak jemu-jemu memandang
Bak kata mereka ‘Yang terbaik dari ladang’
Memberikan perasaan teruja yang menggoda jiwa
Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa? (ulang)

Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?

pelik sudah kau bah bila baca lirik lagu daus nie.. kenapa pula dengan aku ni ya bah? miahahaha... speaking sabah pulak malam ni.. dah sawan agaknya.. hahaha..
mesti korang dok tanya2 kan kenapa lah maznie malam ni? tak da apa2 bah.. cuma feeling2 saja. yelah tak buat apa2 nie. feeling saja lah. arini dok rumah saja. esok mahu keluar bersama si chenta hati ku dan si gegirl..hari lahir si gegirl arini,esok baru celebrate.. jadi seharian memikirkan apa yang patut dibuat? erm..hadiah si gegirl sudah disediakan.. bersusah payah aku sediakan..simple je kot hadiahnya dan kecik saja.. mau tahukah apa hadiah si gegirl? mari aku beritahu..jap2




cantik tak? dalamnya rahsia..miahaha.. tunggu si gegirl bukak.. 
korang,tadikan aku melalui sangat2 bosan yang sangat kritikal hebatnya.. jadi aku telah snap beberapa gambar untuk jadi tatapan mata korang hingga korang termuntah2 ok.. mahu tengok? nak tak nak kena tengok jugak.. wajib sebab kau sudah masuk dalam dunia aku..miahahahha..




sudah muntah hijau? miahahaha... jangan marah na.. atau kena jual nanti..
mahu tidur..selamat malam semua..







Old things | New things