Follow Dashboard
music here

kebosanan melanda jiwa ini
Sabtu, Februari 12, 2011 | 4 comments
Assalammualaikum.. selamat malam semua.. 
apa korang buat malam minggu macam nie? bosan sangat malam nie. aku? dok hadap fb n layan kawan2 kat sahabat blogger. manyak syook wa cakap sama lu.. aktiviti apa saja aku buat arini? ermmm..
arini dari tengah hari sampai pukul 5 dok hadap komputer sebab nak siapkan sesuatu yang istimewa untuk kawan aku. dalam dok siapkan projek aku tu,tiba2 dapat mesej dari cik jeton. dia ajak keluar pergi ronda2 kampung. aku pun on saja. mahu cuci mata ni sebab penat dok hadap komputer saja. pergilah ke kampung sebelah melihat keadaan masyarakat kampung disana **(bajet YB lah)
dengan moto skooter warna merah,seluar kotak2,baju katun2.. dah petang beselah. baju tido macam tu kan.. jangan korang cakap baju tido korang blink2 berlabuci segala sudah sebab aku tido itulah bajunya.. hahahah
bila lalu setiap rumah,aku dok perhatikan depa dok sibuk cuci barang2 rumah,bakar segala sampah2,sapu2 sampah dan macam2 lagilah.. kat depan rumah kereta beratur. almaklumlah esok cuti jadi sanak saudara dok balik tolong kemas dan melawat saudara2 mereka. termasuklah keluarga aku.arini mak anjang,esok usu demok.. tapi yang tak syok esok cik jeton dah balik k.l ooooooo... manyak sedih ooo.. cik jeton wa nak ikut lu balik k.l boleh x? miahahahah...**anak saudara derhaka,jangan ambil sebagai contoh**
dolu2 dia dah ajak,aku je yang tak mahu pergi sebab dok sibuk dengan kelas memandu keretakebal kereta yang tak reti sudah2 tu.. nyampah aku jumpa sipeter tu.. asyik nak marah saja.. **aku dh mula merapu la nie**
ok lah. mahu nonton cerita AMPUNKAN DAKU
esok kita jumpa lagi ok..
selamat malam
^______^

sumber encek google

 


Old things | New things
sumber encek google

 


Old things | New things