Follow Dashboard
music here

Contest " Comelnye Berbaju Kurung"
Isnin, Februari 14, 2011 | 2 comments
Assalammualaikum semua.. dan selamat tengah hari ya.. dah pukul 1 pun.. waktu lunch. lepas aku siap2kan kerja rumah semua aku pun dok godeh lah belog.. lepas tu aku terdampar kat satu belog nie.. belog nie dok wat contest. special lah pada gegurl kat luar sana yang sangat ayu dan menawan tu.. contest nie bertajuk 

Contest " Comelnye Berbaju Kurung"

jadi dah sah2 lah korang kena bergambar dan memakai baju tersebut.. sweet sangat cotest ni. i like u... sebab tu aku mahu join... setiap contest mesti ada syaratkan? jadi,inilah syarat2 nya

SYARAT-SYARAT

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog ni
7) Tag 5 orang rakan anda

jadi hampa semua dah baca syarat2 tu semua? apamacam? mudah bukan? disebabkan aku pun mahu join contest nie. aku pun wajib follow segala syarat2 yang telah ditetapkan..

1(pertama)=done
2(kedua)=done


3(ketiga)
 pada aku lah perempuan yang pakai baju kurung ni comel sebab dia dah menunjukkan ciri2 perempuan melayu terakhir. bertambah lagi comel bila pakai tudung. mak aii...bakal mak mertua toleh dua kali tau.. perempuan yang pakai baju kurung ni,dipandang manis saja sebab depa dok sopan saja. i suka u. korang pernah nampak ke perempuan yang pakai baju kurung dok terkinja2 kat disko? tidak bukan? kalau ada aku mahu jugak tengok.mana rupanya. dan lagi satu perempuan yang pakai baju kurung ni dah mengikut ajaran islam sebab islam menggalakkan kita supaya berpakaian sopan dan dan longgar.. jadi bentuk badan kita terlindung sebab baju kurungkan longgar..selain tu,kita masih kasih kekalkan tradisi nenek moyang kita dulu yang berbaju kurung..jadi,samalah2 kita memakai baju kurung..


4(keempat)



5(kelima)
pendapat aku tentang baju kurung ni adalah baju kurung ni adalah pakaian tradisional masyarakat melayu jadi kita sebagai generasi muda patut mempertahankannya. baju kurung ni adalah pakaian yang pada aku sedap mata memandang dan selesa sebab baju kurung longgar dan aku sangat suka memakainya. terutama pada hari raya atau pun pergi ke majlis2 yang rasmi. lebih selesa pada aku. si pemakai kelihatan sopan dan menawan apabila mengenakan baju kurung... ha.. gtu...


6(keenam)=done

7(ketujuh)
kau,ya kau yang sedang membaca.. jangan tersimpuh malu disitu..kau juga yang cantik..sila lah join ini contest.. orite.. ^^ 







Old things | New things