Follow Dashboard
music here

ampunkan daku
Ahad, Februari 13, 2011 | 2 comments
Assalammualaikum.. selamat berhujung minggu ya semua. 
apa rondeng hujung minggu nie? pergi berkelah ke? miahahaha.... aku duduk kat rumah saja sebab arini family aku yang jauh2 balik. jadi mana boleh keluar ya tak? semalam aku tidur pukul 12 lebih sebab aku menonton cerita AMPUNKAN DAKU slot cerekarama. wa nangis teresak2 wa cakap lu tengok cerita tu.. respek sangat dekat sheila rusly sebab buat cerita yang boleh menyedarkan kita tentang hal2 yang besar pada kita sekarang nie. lagi satu,walaupun cerita tu khas untuk maulidur rasul tapi aku rasa sangat bersesuaian ditayangkan pada hari semalam. sebabnya esok kan 14/2 bermakna hari velentine`s day kan? jadi pada aku sangat2 lah sesuai bagi menyedarkan mereka semua sebelum perkara yang tidak elok berlaku. cerita tu memberi kesedaran pada aku bahawa kita tak boleh pandang hina pada anak luar nikah sebab hanya amalan kita saja yang membezakan kita disisi Allah S.W.T. apa yang aku cakap nie sekadar mahu meningatkan diri aku sendiri dan jugak kamu semua. 
btw,pelakon tu semua sangat bagus lah dan aku suka gila bila Khalish tu mahu mengenali hidup ibu dia.. sangat seronok bila puan Azimah inta maaf pada Latifah.. Mak We sangat sempoi dan semua pelakon hebat2 lah meski ramai yang baru2 lagi dalam dunia lakonan nie..apa pun wa respek pasal cerita nie... 
apa pun aku mahu cakap yang 
 








 


Old things | New things








 


Old things | New things