Follow Dashboard
music here

TOLONG INGATKAN AKU
Isnin, Januari 10, 2011 | 0 comments
Assalammualaikum... selamat petang semua..
maznie memg tak ada mood sekarang nie... dah la pening+demam+muntah2.. segala macam berlaku... dengan perangai manusia yang suka membuat semak dalam kepala otak maznie nie... apa dieorang pk maznie ni robot?? selama ni maznie dah cukup baik korang still cakap maznie macam2 kan?? so,sekarang nie korang buat sendiri.. betul lah apa yang kak long maznie cakap.. 
someday,somebody will leave u alone.. 
sekarang terbukti.. jadi pada korang2 yang terasa apa yang maznie cakapkan ni,maznie minta maaf. maznie rasa selama ni maznie dah cukup jaga hati korang dan kalau boleh tolong jangan nak wat semak dalam kepala otak maznie nie... dan tolong jangan memalukan diri sendiri dekat khalayak ramai terutama dalam fb.. macam monyet tau tak bila korang buat perangai macam tu..mcm tak pernah pergi sekolah...buat malu kaum je korang dok terjerit dalam fb dengan maki hamun korang tu.. buang masa ja tau... sekarang ni maznie rasa dah cukup2 "panas" dengan perangai manusia yang tak reti bahasa..tahu nak komen orang,tapi tak sedar diri tu ada kurang jugak... oleh yang demikian,maznie mahu cakap kat sini,tolong lihat diri anda sebelum anda mengkritik orang lain. anda tidak sesempurna mana pun.. dan tolong jangan bajet macam anda lawa sangat..ok.
maznie rasa sampai sini je kot maznie curhat kat sini..sesungguhnya maznie adalah insan biasa yang punya perasaan..dalam hidup ini kadang2 kita perlu muhasabah diri kita sendiri dan jangan asyik menunding jari pada orang lain.. sekali lagi maznie minta maaf andai kata2 maznie kat atas tu menyinggung hati korang..maznie tulis pasal ini sebab maznie tak mampu nak simpan lama2 dalam hati ni sebab maznie takut akan jadi barah yang buat maznie jadi seorang pendendam..
maznie mintak maaf sangat2 kalau kata2 maznie terlalu kasar buat kalian sesungguhnya pada hari ini saja maznie bersikap demikian..
TOLONG INGATKAN AKU UNTUK SENYUM MESKI PAYAH.





Old things | New things