Follow Dashboard
music here

skandal si demok???
Selasa, Januari 11, 2011 | 0 comments

terkezutt tak semua?? tiba2 je kat blog maznie ada gambar si rafael nie..saya tegaskan disini bukan rafael nadal ya..ok..
selamat malam...
dah ready nak tido ka semua nya?? relax2.. malam masih muda lagi..hahahah
ohh..hari ini adalah hari yang memenatkan bagi aku sebab semalam aku tidak cukup tidur..nak tahu kenapa aku tak cukup tidur??
ini sebabnya


siapa rafael ikhwan nie maznie oiii.?? sabar cik yah,cik mah,cik nab semua... sabar2.. ini bukan skandal maznie ya kawan2 jauh sekali pacarku..wah tiba2 kan...ini adalah rakan ku di fb yang sedang menuntut ilmu di universiti...baca status di wall rafael ni wat aku rasa ketawa berdekah2... macam mana aku tak ketawa siap cakap maznie yang suruh lagi tu.. haru le jadinya sebab aku pun terlibat sama..ciss...
ok lah,itu idea maznie..maznie yang suruh dia buat macam tu sebab akhir2 ini dia asyik bermuram durja saja.. dekat wall dia hanya muncul :") bukan :) faham? oklah,akhir2 ni dia sedih sebab dia single... percaya noksss muka macam dia tak ada gewe satu pun..?? pada aku,kalau dia tulis macam tu bermakna ya lah dia tu single mingle,kalau ada awek mesti le ayat berbunga2 kan?
jadi maznie bukanlah seorang kawan yang bisa lihat kawannya sedih..aku bukan macam tu ok..selagi terdaya,aku akan buat orang tu happy sampai dia kembali senyum..ala,macam lagu izwan pilus tu.. disebabkan aku ni terdidik dengan keilmuan memberi pil kata2 perangsang,jadi aku pun memberi nasihat yang bermukadimah yang panjang lebar dalam anggaran satu kilometer..**tipu je**.. dia tetap sedih hinggalah semalam kepala aku masuk semut,maka jadilah aku sebagai seorang budak yang mantul..hahhaha...semalam siap offer aku jadi SUPERBIBIK tok pacarnya..hahha..gila ya?? hengat aku nak?? tidak sama sekali...agak berkelayakkan untuk aku menjadi seorang pemberi nasihat ya kawan2..lalala...
kembali kepada cerita tersebut,pada aku rafael ni boleh cari yang lebih bagus untuk diri dia..pesanan kecil dari si demok ini adalah untuk berusaha untuk mendapatkan sesuatu dan jangan berhenti daripada doa.. insyaAllah lelaki yang baik itu adalah untuk perempuan yang baik..
jadi senyum selalu dan gembira..
^_^





Label: , , ,



Old things | New things