Follow Dashboard
music here

si kepoh di rumah aku..
Sabtu, Januari 29, 2011 | 0 comments
selamat tengah hari korang..eh silap. petang sudah nie.. hujan lagi harini. aku dah macam pengkaji cuaca sebab asyik kena beritahu kat sedare mare aku cuaca di kampung sebab mereka mahu pulang ke kampung. siot betul mereka ni. nanti upah jangan lupa bayar ok.
hujan2 macam ni tidur adalah agenda yang paling seronok di lakukan. hahahaha[ketawa poyo]. baru saja nak tidur,dah kena jerit dengan si Arif. kuangasamjawa betul si Arif ni. dia kata anak dara tak elok tidur. macamkucing aku rasa dia ni. pantang tengok aku nak tidur. sepaklaju2 baru tahu. mesti korang dok tanya2kan siapa Arif ni kan?
jap2 mahu letak gambar dia yang paliinngg poyo pada aku..

ambik kau.. muka dia yang paling poyo wa cakap sama lu...
minggu ni dia macam moody saja. tak tahu kenapa. maybe tak jumpa gelpren dia lagi kot.. tadi baru saja dia keluar sama dengan E.G n FADLY. pergi dating katanya.. sukahati hampa lah. janji hampa gembira.. 
family aku dok risau hari asyik hujan saja. air sungai makin naik. takut banjir saja. mintak dijauhkan lah. tak mahu. dah alang2 aku cerita pasal Arif nie. mari aku cerita pasal sepupu rapat dengan aku iaitu encek hamidi.. fewwwiiit,macam apa aku nak cerita pasal dia kat sini. dia ni tak handsome mana tapi comel. comelke?? jap2 nak kasi tunjuk gambar dia yang tak handsome mana tu.

ambik kau. bibir juih lebih. miahahahaha[gelak kejam] apa2 pun dia adalah sepupu aku yang paling best kat dunia sebab dia sama macam aku. hahahah. suka makan. dulu2 dia ni tentera,kurus lah. tambah lagi dia atlit,lepas dia tak jadi tentera lagi dan lupakan bidang sukan.maka badan dia jadi begitu. sempoi la hang di.. wa sayang sama lu. jangan lupa kasi wa duit. dia jugak yang beria2 mahu aku apply tentera. jadi aku pun apply lah. seronok katanya. aku mohon sebab dia paksa tapi sebab aku minat. 
baiklah..penat dah mata ni. mahu tidur,Arif dah takda. aman sikit dunia aku. boleh tidur dengan nyeyak,,,,waaaaahhhhh
jom2 tidur..


Old things | New things