Follow Dashboard
music here

semua tentang kita
Isnin, Januari 24, 2011 | 0 comments


Bukan Diriku
Artist: Samsons

Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu

Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku

Kini maafkanlah aku
Bila ku menjadi bisu
Kepada dirimu

Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas
Tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku

Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku

Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu
Bukanlah diriku


tiba2 saja keluar vdeo dan lirik lagu samsons kan?? jiwang sudah aku akhir2 ini... masuk air barangkali hati aku ini... oooh bagaimana mahu bernafas jika hati penuh dengan air..
maafkan aku ya.. aku terlalu taksub dengannya hingga aku mengabaikan makanku.. balik dari muar dalam keadaan yang panas dan berpeluh2 aku gagahkan diriku untuk membuka muka buku semata2 mahu melihat wajahnya yang manis itu.. aku abaikan makanan yang terhidang atas meja.. ohh,saat menatap wajahnya yang manis itu,perutku seakan2 kenyang walaupun aku tahu sekejap lagi aku akan dimarahi kerana tidak makan sebab gastrik akan datang.. sungguh aku rindu pada dia.. ya,kau boleh cakap aku perempuan yang kejam sebab  hatinya telah dimiliki oleh seorang insan yang istimewa..orang itu bukan aku pastinya. insan itu jauh lebih bagus dari diri aku yang tidak mempunyai apa2 kelebihan ini.. ooh.. kau sedang gembira kan.. disini aku mahu nyatakan namanya MR.A.. kenapa aku tidak meletak nama penuhnya?? apa kau kurang waras ya?? mungkin dia salah seorang silent reader kat belog picisan ini..kalau dia tahu aku suka dia mungkin persahabtan kami akan terputus,aku tidak mahu itu terjadi..
berbalik kepada cerita perihal dirinya sudah dimiliki,aku akui hatinya dimiliki oleh seorang yang sangat rupawan. wajahnya persis siapa ya? owh sukar digambarkan persis siapa.. aku?? sudah tentu tidak..wajah gadis itu putih,bertudung dan mungkin dia seorang yang baik..hal itu aku tidak tahu..yang tahu hanya MR.A ...  semalam aku dan rakanku duduk sambil melayari internet,secara tidak segaja aku menunjukkn wajahnya MR.A kepada mereka.. sungguh mereka teruja.. mereka kata aku kejam sebab seksa hati aku.. sadis.. tidak sama sekali.. mereka kata lupakan saja sebab menyakiti hati di kemudian hari.. bukankah itu satu cabaran dan itu yang bakal aku tempuhi.. bayangkan keadaan hati apabila status "in a relationship" bertukar kepada "engaged" atau "married"?? sadis bukan? sumpah aku tidak berniat mahu menyeksa hati ini tapi aku cuma mahu mengisi kekosongan hati dengan menyukai dia.. maafkan aku sang hati..
MR.A kamu terlalu kerap on9 hingga hati aku memberontak mahu berbual sama kamu tapi aku malu mahu memulakannya dulu.. [sila abaikan si hodoh ini diruangan bawah di muka buku kamu ini dan di dinding muka buku kamu] hati ini masih memberontakkan mahu berborak sama kamu meski sekejap saja.. **sabar hati..
ooh,saat aku menulis ketika ini,aku sedang mendengar lagu peterpan bertajuk semua tentang kita.. itu lagu di belog nya.. ooh..lihat,sehingga lagu di belognya aku suka.. ooh,,terlalu obses aku akan dia.. hampir setiap hari aku akan mendengar lagu itu meski lagu itu dituju buat orang lain..tolonglah hati jangan memberontak begitu...
^.^ [suka smile begini]...



Lirik Lagu Peter Pan Semua Tentang Kita

waktu terasa semakin kelabu
tinggalkan cerita tentang kita
akan tiada lagi kini tawamu
tuk hapuskan semua sepi di hati
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
reff: ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka, saat kita tertawa

teringat di saat kita tertawa bersama
ceritakan semua tentang kita

repeat reff

sadis bukan lagunya?? tapi aku suka.. maaf ya sebab aku suka apa yang kamu suka kerana aku mahu mengerti kamu meski ia satu perkara sia2 pada anggapan orang lain tapi bukan anggapan aku.. aku menunggu kamu..
^,^









Label: , ,



Old things | New things