Follow Dashboard
music here

sebiru hari ini..~~hijau barangkali boleh
Jumaat, Januari 28, 2011 | 0 comments
selamat malam semua... 
malam ni jadi kurang sihat pula.. bukan tak waras cuma fizikal yang lemah.
dari petang tadi aku dok godeh2 blog ni tok jadikan dia vavavoom... takut aku nak terima kenyataan blog nie dah berubah wajah. hijau lawei blog aku sekarang. nervous tahap apa masa tengah buat pengubahsuaian pada blog nie. aku takut la.. aku tak pandai buat2 benda comel macam ni. aku jadi gemuruh. aisseeyyy man,macam2 dugaan masa buat ni semua.. yang tiba2 karen tak da. internet dimatikan. rasa macam nak nangis. tiba2 rasa menyesal macam apa dah. konon bajet kental lah tapi dah macam apa aku rasa... moga penampilan baru ni memberi semangat baru mahu menulis. amin..
mahu tidur.penat sangat bershopping tadi.. hahahhaha
 moh kita layan lagu ni.. best lagu nie.. suke2..
:D



  • Sebiru Hari Ini


    sebiru hari ini
    birunya bagai langit terang benderang
    sebiru hari kita bersama disini

    seindah hari ini
    indahnya bak permadani taman surga
    seindah hati kita walau kita kan berpisah

    bukankah hati kita telah lama menyatu
    dalam tali kisah persahabatan ilahi
    pegang erat tangan kita terakhir kalinya
    hapus air mata meski kita kan berpisah

    selamat jalan teman
    tetaplah berjuang
    semoga kita bertemu kembali
    kenang masa indah kita sebiru hari ini



Old things | New things