Follow Dashboard
music here

sahabat ...
Selasa, Januari 18, 2011 | 0 comments
......
maafkan aku sebab aku selalu susahkan kalian..maafkan aku sebab meyinggung hati kalian. maafkan aku dengan kealpaan aku menjaga hati kalian.. aku tidak sanggup rasa diabaikan. kau mengaggap aku tidak wujud disisi kau.. apa salah aku?? aku dibiarkan sepi tanpa aku tahu apa salah yang aku lakukan..aku tidak suka perasaan ini..aku tidak pernah kisah jika kau bertemu cinta yang baru,aku sebagai sahabt hanya mampu mendoakan kebahagiaan kau. kalau kerana itu aku sanggup pergi dari diri kau..aku akan doakan kebahagiaan kau bersama dia. ingat ya sahabat,jangan biarkan hatimu dilukai lagi.kalau kau dilukai lagi bahuku akan sentiasa ada untuk kau pinjam walau seketika agar tangismu pergi.. selamat tinggal wahai sahabat.





video ni semua untuk sahabat...








Old things | New things