Follow Dashboard
music here

MY SECOND PARENTS
Khamis, Januari 06, 2011 | 0 comments

ya Tuhan aku rindu mereka ini semua.. aku rindu akan bonda dan ayahanda ku ini..rindu sangat pada mereka ini kerana mereka aku menjadi manusia yang kenal erti kehidupan..kerana mereka aku kenal apa itu abc.. aku kenal apa makna kawan,lawan dan sahabat... ya..kerana mereka yang dipanggil guru @ cikgu @ teacher..
saat ketika bersama perasaan membuak2 mahu segera habis alam persekolahan..tapi kini aku merindukan ia..oh Tuhan andai aku bisa kembali untuk memungut sisa kenagan aku dan mereka... aku yakin doa mereka yang bawa kejayaan pada aku selain doa ibu dan ayah aku... kerana mereka adalah antara orang yang paling rapat dengan kita..
**belum hari guru lagi..heheheh**
rindu pada
  • cikgu rahman
  • cikgu junaidah
  • pengetua(ayahanda)
  • cikgu adah(bonda)
  • cikgu err
  • cikgu sufian
  • cikgu moorni
  • cikgu azlina 
  • dan mereka yang ku panggil guru...
tak terucap dengan kata2 jasa mereka pada aku yang mengajar aku apa itu abc,123.. yang tak pernah kenal erti penat..tidak pernah merunggut meskipun ragam yang kadang2 terlampau..maaf kan anakmu ini ya.. sebab kami masih khilaf dan sering salah laku...
satu yang aku mahu katakan
"AKU RINDU PADAMU"






Old things | New things