Follow Dashboard
music here

MEREKA CANTIK..AKU??
Khamis, Januari 27, 2011 | 0 comments
selamat malam semua.. dah makan malam kah hampa semua nie? oooh..bagi cik jah, cik ainon korang mesti tengah dietkan.jadi mana makan malam2 nie.. ye dak? hahaha.. merapu pula aku malam ni. 
lepas dok nonton cerita 6 Progresif kat tv9 aku pun dok hadap lappy ni balik. aktiviti wajib lah kot. buka muka buku,lepas tu blogwalking. kan? wajib kau. bukan muka buku saja aku dah gelak. Raff buat ayat yang bikin aku ketawa lagi. sungguh kau comel lah. sebelum lupa, aku hutang dia 50sen dan ais kepal perasa strawberi sebab aku pinjam apa yang dia tulis.. mengong betul itu olang. hahahah[gelak kejam]
tiba2 aku ingat kat buah hati pujaan aku yang memang buat aku tak tido malam rindu kan mereka ni. tak jumpa sebulan memang tak sah. aku malas nak menulis sebab kepala sakit sangat. nah ambik dan tatap muka deme sampai lebam+muntah hijau.. hahahahah[gelak keji]


kenalkan namanya nurfirhana. kami panggil dia piah. kenapa? rahsia kauu... 17 tahun.


kenalkan noramira. panggil myra. 19 tahun.


KAMI ADALAH SEPUPU YANG RAPAT GILA... AKU WAJIB ADA DALAM INI CERITA KAN??


DAN INI JUGAK


KAU INGAT KAU CUN KAH? TAPI KAU MEMANG CUN PUN...


MEREKA ADIK BERADIK. SI ADIK LEBIH TINGGI DARI AKAK.

MALAM INI SAJA. SEKIAN YA...
MOGA MIPI INDAH....












Old things | New things