Follow Dashboard
music here

menikahlah denganku
Ahad, Januari 30, 2011 | 0 comments
selamat malam korang...lalalal.. rajin gila kan aku menaip sekarang ni. kebal gila jari aku ni. dari tadi dok main game counter strike macam orangkurangsiuman sekarang aku menaip pula. lupa pulak, hujan turun renyai2 lagi di tempat aku. kedinginan malam mengigit hingga ke tulang ni ha[ayat skema macamkucing dah] aku jangan cakap lah. baju dah berapa lapis pakai nie. jimat baju sekarang nie. mandi tadi kena pakai balik baju yang tadi sebab mak kata sehari sehelai saja. kalau buat jugak alamatnya aku kena pakai kain batik.. OMG!!! mati kena gelak aku dengan orang2 kat sawah tu.. miahahahhaa[mitak penampo nie] dah lupakan sekejap pekara yang buat otak aku berhenti berfikir bila kena part pakai kain batik nie. aku failed lah bermakna kepada pakwe2[bajet banyak pakwe] i diluar sana,sila belikan saya kain batik banyak2 ya biar i tahu pakai kain batik. hahahaha[ketawa gedik nie]
dalam sejuk2 nie aku dok layan satu lagu ni. syok wa cakap lu. lagu ini ditujukan khas buat pakwe2 i diluar sana[pakwetakwujudadahatinakkawen] tajuknya "menikahlah denganku"
tajuk saja dah menggoda,i suka u.... aku bagi sepoloh bintang... saya mahu bagi lagu itu pada kekasihhati i yang wujud dalam mimpi tu ya...
nak tunjuk lirik dia dulu..
 menikahlah denganku by duamata band

sekian lama kita bersama arungi lautan asmara
tak pernah henti untuk selalu mencintai
berdua kita jalani kisah cinta yang penuh cerita
suka dan duka tlah lalui bersama
*courtesy of
reff:
aku sayang kamu, aku cinta kamu
bersandarlah di pelukku dan janganlah engkau ragu
ku kan selalu menjagamu hingga di ujung waktumu sayang

tataplah mataku dengarkanlah bibirku bicara
terucap satu janji tuk mengikat kita selamanya
hanya satu pintaku menikahlah denganku

repeat reff [2x]

sayang
 
maaf ya,aku dok cari videonya di youtube tapi tidak berjumpa. maaf sangat. korang boleh cari lagu ni kat 4shared ya kawan2. seronok sangat lagu ni. dengarkanlah ya.. sumpah lagu ni syokkk
bye2.. mahu tidur malam ni dengan domok... lalalala
^_______^


Old things | New things