Follow Dashboard
music here

MASIH TERSENYUM MESKI PERIT.
Khamis, Januari 13, 2011 | 0 comments
malam yang dingin seperti memahami hati aku yang berbara sekarang ni. what the fish? kamu ingat saya tidak punya perasaan? saya poyo? kamu? apa? kamu boleh cakap apa saja pasal maznie,tapi tolong.jangan pernah sekali kau sebut nama orang yang aku sangat sayang kerana mereka telah tiada. aku faham kau tentu mengerti apa maksud aku bukan? permintaan yang mudah bukan? selama mana aku masih bernafas,jangan pernah kau kaitkan nama mereka sebab aku tidak akan benarkan. faham? kalau kamu tidak faham mari kita jumpa berdepan agar kau lebih mengerti. biar tangan aku yang menerangkan atau kamu mahu kaki aku juga? mahu? bukan makian yang aku hulurkan,tapi penampar atau penyepak lebih sesuai untuk kau sebab itu yang kau minta bukan? selama mana aku bersabar,tapi kau masih teruskan permainan ini dengan rancak tanpa memberi aku peluang untuk membela diri. kini aku yang akan memenangi permainan ini sebab kau sendiri leka mempersendakan orang lain.. nantikan balasan yang bakal kau terima. sesungguhnya maznie bukan seorang pendendam tetapi memerlukan sedikit ruang untuk berkata2 dan kau sendiri menghalangnya.. nah,kau akan terima..


MAAF SEMUA.. INI ADALAH LUAHAN HATI MAZNIE PADA MALAM NI SEBAB MAZNIE SANGAT RUNSING SEKARANG. DOAKAN MAZNIE BISA MENANGANINYA DENGAN BIJAK..MASIH TERSENYUM MESKI PERIT.






Old things | New things