Follow Dashboard
music here

hidup itu seni [epilog diriku nukilan hatiku]
Isnin, Januari 24, 2011 | 2 comments
mood tiba2 di awangan.. hahahaha..abaikan entry aku yang dok merapu macam ikan kerapu tu....**buruk tapi sedap...**lapar nie... jap lagi mak aku suh makan atau aku akan dihantar ke hospital.. kejam betul.. abaikan semua itu kerana aku ada benda nak ditaip.. kalau aku dihantar ke hospital sekali pun,aku akan dihantar dalam keadaan senyuman meski sakit sebab aku telah melaksanakan niat aku yang di pendam lama..hahahah[ketawa saja]..
baiklah,mari kita dengar apa yang aku mahu cerita ini..
sekonyong dalam zaman perang dahulu kala,,,ok silap cerita..bukan cerita perang tapi cerita hantu perihal seorang sahabat ku ini.. ooooh.sadisnya ayat aku nie... kawan dalam dunia magika maya ini.. huhuhu
baiklah,dia ini seorang blogger.. penulis seperti aku cuma dia seorang yang matang dalam penulisannya..tidak seperti aku yang penuh khayalan..hahahha.[gelak lagi]
mari cekdaut belog beliau tapi tolong jangan curang dengan belog aku ya..hahaha[bajet belog ramai orang baca]


belog beliau [hidup itu seni]
nampak si cenonet di tepi itu..itu gambar beliau.. 



ni header belog beliau..cantik bukan? mari aku bagitau satu rahsia perihal header beliau..
header tu dibuat oleh adiknya.. hahahaha...adik dia kreatif..dia?? tak kot...hahaha maaf ya awak..
dia blogger baru macam aku.. tapi follower dia lebih ramai dari aku.. tak jeles pun..hahaha[gelak lagi] sebab belog dia best baca.. insaf aku bila baca belog dia.. owh,awak sila beri tunjuk ajar untuk beri keinsafan pada orang lain sebab saya bukan seorang yang kental jiwanya.. huhuuh
baiklah,kawan2 jangan lupa ziarah belog dia bawa kuih raya,limau,nasi ayam ke... hahaha 
korang,dia ni baik orangnya,ramah tamah.. tak sombong pada aku lah.. [sila belanja kfc satu set] hahaha[gelak lagi]
"kamu,ya kamu encek khairul.. 
kamu salah seorang dari sahabat saya,walaupun dalam alam maya,kamu tetap sahabat saya.. semoga satu hari nanti kita bisa bertemu di alam nyata cintaan Tuhan ini.. tak mahu sedih2 ya sebab kamu punya cik myra zakaria untuk gembirakan hati kamu.. saya?? sendirian menanti si pangeran..moga persahabatan ini kekal ya dan dirahmati ''
awww....aku buat ucapan lah... maaf ya.. aku tak biasa berucap sebab aku cuma ketua tingkatan saja..ooh mantan saja..lupa aku.. hahaha[gelak lagi]
sahabat....
....


akhirnya....







Old things | New things